Selasa, 1 Disember 2009

Kolonel Mat Itu Kickdefella

Saya membaca isu Kolonel Mat oleh Kicdefella yang disiarkan dalam akhbar Mingguan Malaysia pada 29 November 2009. Tajuknya amat menarik. Sewaktu orang ramai mencari-cari siapakah 'Kolonel Mat' yang ditimbulkan oleh TG Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat, tersiar berita "Saya Kenal 'Kolonel Mat' -- Kickdefella."
Membaca berita berkenaan, saya rasa tertipu dengan kenyataan 'tak reti basa' oleh Kicdefella. Dikatakan 'Kolonel Mat' itu ialah ayahnya. Maka itu adalah wajar beliau kenal. Namun, yang kurang ajar si Kicdefella ini ialah apabila diberitahu bahawa ayahnya telah lama meninggal dunia.
Wahai Kicdefella, kalau ayahmu sudah mati, buat apa Nik Aziz nak heboh-hebohkan bahawa Kolonel Mat itu menjadi dalang bagi menjatuhkan Nik Aziz dan kerajaan Pas di Kelantan? Apakah ayahmu jadi hantu dan kini mengganas terhadap manusia? Kalau ayahmu jadi hantu, tentu anak-anaknya berperangai jahat kerana roh ayahmu tak tenteram dan mu sendiri tidak berusaha mententeramkan roh ayahmu.
Kalau betul Kolonel Mat yang dimaksudkan oleh Nik Aziz itu ayahmu, memang ayah Kicdefella jahat. Maka tak hairanlah kau sendiri pun 'jahat.'
Wahai Kicdcefella, tak usahlah menangguk di air keruh. Mencari publisiti basi. Publisiti murahan. Tak ada orang nak tahu tentang ayahmu. Kecuali memang ayahmu jahat.
MUNGKIN JUGA KOLONEL MAT ITU IALAH KICDEFELLA SENDIRI. Justeru, ahli PAS dan ahli parti lain perlu berhati-hati dengan mat seorang ni. Dia boleh menjadi 'dalang' merosak kerjaya dan organisasi.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your tropongrakyat.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com